Lídri v našom obore

Testovali sme konkurenčné detské umývacie výrobky. Pri tomto teste sme používali rovnaké kritériá ako pri testovaní výrobkov JOHNSON’S® Baby s unikátnym zložením NO MORE TEARS® („Už ani slzu“). Väčšina z testovaných výrobkov uvádzala, že sú: „Jemné k očiam“, „Nedráždia oči“ a v niektorých prípadoch „Vhodný pre novorodencov“.
 
Väčšina z konkurenčných výrobkov nebola schopná splniť naše kritériá pre udelenie certifikácie NO MORE TEARS® („Už ani slzu“), pretože nesplnili JOHNSON’S® Baby štandard jemnosti voči očiam.
 
Išlo nám len o to, ukázať, že NO MORE TEARS® („Už ani slzu“) nie sú len slová napísané na fľaši.
 
Veda, to je neustály proces, nikto nevie všetko. Každý deň je príležitosťou naučiť sa niečo nové a naši vedci stále hľadajú spôsoby, ako vylepšiť a ďalej rozvíjať bezpečnosť našich výrobkov. Ak existujú nové poznatky, ktoré sa môžeme naučiť, naši vedci ich odhalia a vaše bábätko bude prvé, ktoré z toho bude mať prospech.